Vilcsi az igazi ajándék

2009. 10. 10. én reggel 8 óra 23 perckor megszületett a mi drága kincsünk, Széles Villő Kincső.
Egy éves próbálkozás és két baba elvesztése után igazi ajándék a számunkra.
Nevének jelentése, tündér. Bár ősszel született, a tavaszt és a napfényt hozta meg életünkbe.
Ő egy igazi csoda!
Minden perc ajándék!
Olvashatsz minden napjainkról, örömeinkről, bánatainkról
DE LEGFŐBB KÉPEN VILCSIRŐL

Móra Ferenc

Szeresd a gyermeket!
 
Szeresd a gyermeket! A sivatag hegyen,
Hol villámok között vala az Ur jelen,
E legszentebb parancs nincs k
őtáblára irva -
Mosolygó kedviben, pirosló hajnalon
Aranybet
űkkel ezt az örök Irgalom
Az emberszívbe irta.

Szeresd a gyermeket! Még néki szárnya van,
A csillagok közé
ő még el-elsuhan,
S kitárja vidoran a mennyek ajtaját:
Hiába könyveid, hiába lángeszed,
Az Isten titkait ki nem kémlelheted,
Csak gyermeklelken át.

Szeresd a gyermeket! A lét napfénye
ő,
Estellik, hogyha megy, hajnallik, hogyha j
ő,
Csöpp lábai nyomán az öröm kertje zsendül,
Bimbónyi kis keze áldással van tele,
S melyik szeráf-zene érhetne föl vele,
Ha víg kacaja zendül?

Szeresd a gyermeket! Hisz oly hálás szegény,
Egyszerre könny, mosoly ragyog csillagszemén,
Ártatlan kis szivét az öröm megteli,
S köszönetét, akár az esti fuvalom,
Mely félve játszadoz a harmatos galyon,
Oly halkan rebegi.

Szeresd a gyermeket, öleld szivedre
őt,
Ringasd el lágyan a szegény kis szenved
őt,
Lehunyt pilláinak töröld le könnyeit:
S mig te a gyermekek könnyét törölgeted,
Egy láthatatlan kéz a csillagok felett
Letörli vétkeid!

Vilcsi képekben

Vilcsike ma ennyi idős

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

Friss topikok

Szombat 2010. május 29.

2010.05.29. 09:57 - Özimami

Címkék: hétvége család apa gyerekek baba mama napjaink

 
Vilcsi reggel 7kor szopi után visszaaludt. Édes manócskám, mintha érezte volna, hogy anyának kell még egy kis alvás.
Miután felébredt banános – compote-t kapott, amit először apa próbált neki adni, de nem akart enni, így átvettem tőle, bár nekem sem evett valami sokat.
Patriknak megcsináltam a paprikás krumpliját és megetettük.
11 körül jött a Kiki haza.
Vilcsi kezdett álmosodni. Felöltöztettük, megszopiztattam és lassan készülődni kezdtünk.
12kor elindultunk a Pólus – centerbe, természetesen BKV – val.
Nagyon meleg volt. Vilcsi a villamoson elaludt. A busz utat végig aludta, csak amikor leszálltunk akkor ébredt fel. Lehet, hogy zavarja az autók zaja, vagy tényleg ennyire nem szeret babakocsiba aludni, hogy csak max. egy órát képes aludni benne. Bár most még egy óra sem volt.
A Pólusba, apa Zoli haverunkhoz beszélgetni, én meg addig leültem és megetettem Vilcsit, Univer paradicsomos – burgonyával. Direkt vittem neki azt, mert az, az egyik kedvenc.
Meg is ette az egészet. A Pólusból még kisétáltunk a temetőbe, apa nagyszüleihez.
Nagyon meleg volt.
Vilcsi annyira édes volt, miközben apa tépte a gazt, hangosan, gurgulázva nevetett.
Egyszer már észrevettük, hogy így nevet, ha apa tépi a füvet, de az Papáéknál volt a pipiknél és azt hittük a csirkék tetszenek neki.
A temetőbe gyorsan tisztába raktam, bár csak pisis volt, de az nagyon.
Mivel nagyon meleg volt, apa tanácsára nem adtam vissza rá a nadrágját, amúgy is tunikaszerű blúz volt rajta.
Haza felé kivettük őt a kocsiból. A buszon mindenki a csodájára járt.
Mire leszálltunk a villamosról, már gyülekeztek a fekete felhők és fújt a szél.
Betakartam Vilcsit, nehogy megfázzon.
Mikor hazaértünk megetettem, de csak a szopi kellett neki. Biztos hiányzott már a drágámnak.
Szinte nyomban el is aludt.
Amíg Vilcsi aludt, mi elmentünk vásárolni. Jó, hogy hétvégenként apával megyünk, mert így nem nekem kell cipekedni.
Mire hazaértünk, a párom nagylánya is megjött.
Vilcsi nem sokkal előtte kelt. Akkor már este 7 óra volt. Aludt a lelkem fél 5től, majdnem 7ig.
Kiki átment papiékhoz, apa megetette a Patrikot, én megcsináltam a vacsorát és utána vittem Vilcsit fürdeni.
Úgy kifárasztotta a nap, hogy már fél 9 kor aludt.
Éjjel fél 2 kor fent volt, aztán aludt reggel 7ig.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vilcsiazigazitavasztunder.blog.hu/api/trackback/id/tr712047177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása