Vilcsi az igazi ajándék

2009. 10. 10. én reggel 8 óra 23 perckor megszületett a mi drága kincsünk, Széles Villő Kincső.
Egy éves próbálkozás és két baba elvesztése után igazi ajándék a számunkra.
Nevének jelentése, tündér. Bár ősszel született, a tavaszt és a napfényt hozta meg életünkbe.
Ő egy igazi csoda!
Minden perc ajándék!
Olvashatsz minden napjainkról, örömeinkről, bánatainkról
DE LEGFŐBB KÉPEN VILCSIRŐL

Móra Ferenc

Szeresd a gyermeket!
 
Szeresd a gyermeket! A sivatag hegyen,
Hol villámok között vala az Ur jelen,
E legszentebb parancs nincs k
őtáblára irva -
Mosolygó kedviben, pirosló hajnalon
Aranybet
űkkel ezt az örök Irgalom
Az emberszívbe irta.

Szeresd a gyermeket! Még néki szárnya van,
A csillagok közé
ő még el-elsuhan,
S kitárja vidoran a mennyek ajtaját:
Hiába könyveid, hiába lángeszed,
Az Isten titkait ki nem kémlelheted,
Csak gyermeklelken át.

Szeresd a gyermeket! A lét napfénye
ő,
Estellik, hogyha megy, hajnallik, hogyha j
ő,
Csöpp lábai nyomán az öröm kertje zsendül,
Bimbónyi kis keze áldással van tele,
S melyik szeráf-zene érhetne föl vele,
Ha víg kacaja zendül?

Szeresd a gyermeket! Hisz oly hálás szegény,
Egyszerre könny, mosoly ragyog csillagszemén,
Ártatlan kis szivét az öröm megteli,
S köszönetét, akár az esti fuvalom,
Mely félve játszadoz a harmatos galyon,
Oly halkan rebegi.

Szeresd a gyermeket, öleld szivedre
őt,
Ringasd el lágyan a szegény kis szenved
őt,
Lehunyt pilláinak töröld le könnyeit:
S mig te a gyermekek könnyét törölgeted,
Egy láthatatlan kéz a csillagok felett
Letörli vétkeid!

Vilcsi képekben

Vilcsike ma ennyi idős

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

Friss topikok

Hétfő 2010. május 31.

2010.06.01. 10:15 - Özimami

Címkék: család betegség gyerekek baba napjaink

Reggel apa negyed 7kor kiugrott az ágyból, mert nagyon fájt a hasa.
Erre a cselekedetére Vilcsi is felébredt. Megszoptattam, de szegénykémnek annyira tele volt az nózija, hogy alig tudott szopizni.
Gyorsan kiszívtam neki, amit már egész jól tűrt. Biztos rájött, hogy ezután legalább kap levegőt.
Utána megint szopizott egy kicsit, de vissza már nem aludt.
Nem akartam, hogy teljesen felébredjen, ezért az ágyába hagytam, ott játszott a Böbe babájával.
Megcsináltam a fiúknak a kaját és negyed nyolckor, már egyik sem volt itthon.
Vilcsit átöltöztettem, megint kiszívtam az orrát és pici szopi után 8kor már újra aludt.
Nem sokáig aludt, 9,30kor már fent volt. Tele volt szegénykémnek a nózija. Kiporszívóztam.
Univer sütőtökös – almás- körtét evett tízóraira. Egy kicsit játszott a járókában, addig megetettem a Patrikot, aki alig akart felkelni. Közben Vilcsit tisztába tettem, mert kakis volt.
Délben már nagyon kis nyűgős volt, megszopiztattam és szinte azonnal elaludt magától az ágyban.
Ma költözött a szembe lévő szomszéd az albérletből. Pont akkor mikor Vilcsi elaludt.
Megállás nélkül csapkodták a rácsot, hol a kint lévő ágynak – az a másik szomszéd régi ágya – hol csak elfelejtették, hogy kilincs is van az ajtón.
Vilcsi 1kor ennek köszönhetően fel is kelt.
13.30kor megetettem jégsaláta főzelékkel, de most nem tettem bele semmi feltétet.
Kicsi játék a járókába, közben Patrik ebéd.
15kor már nyűgős volt. Megszoptattam, de nem akart elaludni egyből, ezért beraktam az ágyába, talán ott lefárad és elalszik.
Így is lett. Negyed óra múlva már aludt. Hanyatt fekve.
Kiki haza ért a suliból, én leszaladtam kenyeret venni, mert más nem kellett.
Vilcsi nem sokkal 5 előtt ébredt.
Mivel Krisztiánnak tanulnia kellett, nem játszott vele, így a drágám a járóka rabságába kényszerült. Nem volt gond, jól eljátszott.
6 kor megetettem Milupa vaníliás ízű tejbedarapéppel, raktam hozzá Nestlé compotte-t.
Ez új dara, ezt még nem próbáltam, de nagyon ízlett neki. Azt hiszem ennél maradunk.
Utána játszott még egy órát a járókába.
Közben megetettem Patrikot és megjött apa, aki rögtön el is rohant, mert ki kellett mennie Kerepesre, a papáékhoz megcsinálni a papa kocsiját.
Vilcsi fél 8kor fürdött, masszázsoztunk, orrszívóztunk, szopiztunk és még a karomba elaludt.
9kor felébredt, szopizott még egy kicsit, aztán aludt is tovább.
Éjfél elött felsírt, mert tele volt az orrocskája. Gyorsan kiszívtuk neki, utána egy kis vigasz szopi és aludt is rögtön tovább. Egészen reggel 6ig.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vilcsiazigazitavasztunder.blog.hu/api/trackback/id/tr772047218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása