Vilcsi az igazi ajándék

2009. 10. 10. én reggel 8 óra 23 perckor megszületett a mi drága kincsünk, Széles Villő Kincső.
Egy éves próbálkozás és két baba elvesztése után igazi ajándék a számunkra.
Nevének jelentése, tündér. Bár ősszel született, a tavaszt és a napfényt hozta meg életünkbe.
Ő egy igazi csoda!
Minden perc ajándék!
Olvashatsz minden napjainkról, örömeinkről, bánatainkról
DE LEGFŐBB KÉPEN VILCSIRŐL

Móra Ferenc

Szeresd a gyermeket!
 
Szeresd a gyermeket! A sivatag hegyen,
Hol villámok között vala az Ur jelen,
E legszentebb parancs nincs k
őtáblára irva -
Mosolygó kedviben, pirosló hajnalon
Aranybet
űkkel ezt az örök Irgalom
Az emberszívbe irta.

Szeresd a gyermeket! Még néki szárnya van,
A csillagok közé
ő még el-elsuhan,
S kitárja vidoran a mennyek ajtaját:
Hiába könyveid, hiába lángeszed,
Az Isten titkait ki nem kémlelheted,
Csak gyermeklelken át.

Szeresd a gyermeket! A lét napfénye
ő,
Estellik, hogyha megy, hajnallik, hogyha j
ő,
Csöpp lábai nyomán az öröm kertje zsendül,
Bimbónyi kis keze áldással van tele,
S melyik szeráf-zene érhetne föl vele,
Ha víg kacaja zendül?

Szeresd a gyermeket! Hisz oly hálás szegény,
Egyszerre könny, mosoly ragyog csillagszemén,
Ártatlan kis szivét az öröm megteli,
S köszönetét, akár az esti fuvalom,
Mely félve játszadoz a harmatos galyon,
Oly halkan rebegi.

Szeresd a gyermeket, öleld szivedre
őt,
Ringasd el lágyan a szegény kis szenved
őt,
Lehunyt pilláinak töröld le könnyeit:
S mig te a gyermekek könnyét törölgeted,
Egy láthatatlan kéz a csillagok felett
Letörli vétkeid!

Vilcsi képekben

Vilcsike ma ennyi idős

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

Friss topikok

Fő a nyugalom

2010.05.21. 16:45 - Özimami

Címkék: emberek gondok

Pénteken megint elkövettem azt a hibát, hogy délelőtt mentem ki a piacra.
Hazafelé az orvostól beugrottunk, Vilcsivel.
Rengetegen voltak. Mintha szombat délután jönne a világ vége.
Az emberek, ha egy napig nincs nyitva egyetlen bolt sem, fej vesztve rohannak vásárolni, ha meg két napról van szó, akkor kétszer olyan fejvesztve.
Nem értem, elfelejtették azt, amikor még semmi nem volt nyitva vasárnap?
Pedig nálunk, olyankor is volt meleg étel az asztalon.
Tehát a piacon egy gombostűt nem lehetett leejteni, annyian voltak, és nekem itt kellett szlalomozni a babakocsival.
Beálltunk kedvenc zöldségesemhez, Andihoz. Mikor meglátott, mondta, menjek előre. Nem akartam kihasználni, hogy a kicsivel vagyok, amúgy is jól el volt a lelkem.
Időközben legalább ötször megkérdezte, nem akarunk – e előre menni. Nem, nem, mi türelmesen várunk, bár akkor már ott álltunk 10 perce.
Jött egy középkorú férfi, megkérdezte sorban állok – e?
Mondtam igen.
Beállt elém, válogatni, mire az előttem lévő nő, rögtön rászólt, hogy én is sorban állok.
Tudja, csak válogat egy kis almát.
Nem is volt gond, beállt mögém.
A zöldséges stand mellett van egy oszlop, én pont az oszlop mellett álltam, mikor Andi mondja, hogy figyeljem, mert két helyről is állnak.
Történt ugyanis, hogy két idősebb „hölgy” új sort kezdet az oszlop mellett.
Érdekes, mindenki másnak feltűnt merre áll a sor.
Mielőtt sorra kerültem, már csak egy nő volt előttem, Andi megint megkérdezte, nem állok – e előre.
Ráztam a fejem.
Végre sorra kerültünk.
Miközben vásároltam, a középkorú férfi mögém állt.
Erre a csinált sorban álló nő neki esett, hogy álljon sorba, és nem ő következik.
A férfi mondta, hogy mögöttem állt, még meg is kérdezte, hogy itt van – e a sor vége. Akkor még a két öregasszony a környéken sem volt.
Az öregasszony erre közölte, hogy ő nem állhatott mögöttem, mert engem csak előre engedtek a sorba a kicsivel.
 
Na, én eddig bírtam.
Elmondtam neki, hogy majd 20 percet álltam sorba, hogy többször felajánlották, hogy álljak előre, de pont az ilyen emberek miatt, mint ő, nem szoktam kihasználni a lehetőséget.
Annyira feldühített, pedig ilyenkor utána mindig utálom magamat.
Még szerencse, hogy mást már nem kellett vennem, mert olyan elegem lett a piacból, hogy most egy darabig megint nem megyek ki, ha Vilcsi velem van.

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://vilcsiazigazitavasztunder.blog.hu/api/trackback/id/tr712030402

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: have a peek at these guys 2018.09.21. 13:00:50

Colorpak Indonesia Tebar Dividen Rp 19,57 Milyar - Berita Saham Investasi Pasar Modal Market Research

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása