Vilcsi az igazi ajándék

2009. 10. 10. én reggel 8 óra 23 perckor megszületett a mi drága kincsünk, Széles Villő Kincső.
Egy éves próbálkozás és két baba elvesztése után igazi ajándék a számunkra.
Nevének jelentése, tündér. Bár ősszel született, a tavaszt és a napfényt hozta meg életünkbe.
Ő egy igazi csoda!
Minden perc ajándék!
Olvashatsz minden napjainkról, örömeinkről, bánatainkról
DE LEGFŐBB KÉPEN VILCSIRŐL

Móra Ferenc

Szeresd a gyermeket!
 
Szeresd a gyermeket! A sivatag hegyen,
Hol villámok között vala az Ur jelen,
E legszentebb parancs nincs k
őtáblára irva -
Mosolygó kedviben, pirosló hajnalon
Aranybet
űkkel ezt az örök Irgalom
Az emberszívbe irta.

Szeresd a gyermeket! Még néki szárnya van,
A csillagok közé
ő még el-elsuhan,
S kitárja vidoran a mennyek ajtaját:
Hiába könyveid, hiába lángeszed,
Az Isten titkait ki nem kémlelheted,
Csak gyermeklelken át.

Szeresd a gyermeket! A lét napfénye
ő,
Estellik, hogyha megy, hajnallik, hogyha j
ő,
Csöpp lábai nyomán az öröm kertje zsendül,
Bimbónyi kis keze áldással van tele,
S melyik szeráf-zene érhetne föl vele,
Ha víg kacaja zendül?

Szeresd a gyermeket! Hisz oly hálás szegény,
Egyszerre könny, mosoly ragyog csillagszemén,
Ártatlan kis szivét az öröm megteli,
S köszönetét, akár az esti fuvalom,
Mely félve játszadoz a harmatos galyon,
Oly halkan rebegi.

Szeresd a gyermeket, öleld szivedre
őt,
Ringasd el lágyan a szegény kis szenved
őt,
Lehunyt pilláinak töröld le könnyeit:
S mig te a gyermekek könnyét törölgeted,
Egy láthatatlan kéz a csillagok felett
Letörli vétkeid!

Vilcsi képekben

Vilcsike ma ennyi idős

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

Friss topikok

Péntek 2010. május 21.

2010.05.21. 18:46 - Özimami

Címkék: gyerekek séta baba mama napjaink

Apával reggel 6kor keltünk.
Krisztiánnak pénteken nulladik órája van, ezért amúgy is hamarabb kellünk ilyenkor.
Apa leszaladt friss zsemléért, nagyon hozzászoktak a friss zsemléhez, én meg addig felraktam a kávét.
Én is ittam egy jó kis tejeskávét. Nagyon jól eset.
7 órakor már egyik fiú sem volt a lakásban.
Vilcsi mocorgott, ezért fél nyolckor megszoptattam. Szerencsére visszaaludt.
Negyed kilenckor jöttek a tejért. Egy üveggel kevesebbet hoztak, mint kértem. Na, mindegy.
Vilcsi 9ig aludt, már éppen kelteni akartam.
Rohamléptekben felöltöztünk, meg kajáltunk és rohantunk a dokihoz, mert 9,40re volt időpontunk.
A dokitól elmentünk a DMbe, pelenkáért és a piacra vásárolni.
Mikor haza értünk, nem sokra rá jöttek apuék, hozták Patrikot.
Anyu szegény rácsapta az ujjára a kocsi ajtót. Úgy fájt neki, Vilcsit nem bírta kivenni a járókából.
Vilcsi negyed egykor jelzett, hogy álmos.
Szopizott, nem is keveset, gondolom, így most elhúzódik az ebéd.
Majdnem a cicin elaludt. Mire a kiságyhoz értem vele, már mélyen szuszogott.
Elég nagyot tévedtem, mikor azt hittem később fog ébredni a kis drágám.
Hiába a pocija felébreszti. Fél kettőkor kelt.
Megebédeltünk, sárgarépás – jégsaláta főzeléket kapott, reszelt sajttal.
Annyira ízlett neki, hogy öröm volt etetni – nem mintha máskor nem lenne öröm.
Ebéd után nagyot játszott a járókában.
Fél ötkor megjött a Krisztián, pont mikor aludni mentünk volna.
Vilcsi természetesen egyből virgonc lett.
Ennyit a délutáni alvásról.
Ha már így alakult, elmentem elintézni a fényképeket.
Nagyon jó dolog a digitális fényképezés, de így sokkal kevesebb fényképem van, amit meg tudok másoknak mutogatni. Hát most kiválogattam, majd 100 képet az elmúlt fél évből és elvittem, hogy kinyomtassák.
Mikor haza értem, pont hívott apa, hogy be kell mennie a belvárosba, ezért egy kicsit késik. Mondtam neki, előbb jöjjön haza, Vilcsit felöltöztettem és mi is megyünk. Félúton találkozunk.
Nem is raktam hordozóba. Imád kézben utazni, mert akkor tud nézelődni. Apa meg amúgy is imádja cipelni.
A buszon meg az utcán, megint mindenki agyon dicsérte, milyen gyönyörű.
Hazafelé elaludt apa ölében.
Mikor haza értünk, gyorsan levetkőztettem, átöltöztettem és megszoptattam, hogy minél hamarabb aludhasson. Nem szeretem kihagyni a fürdést, főleg, hogy Vilcsi imádja, és az jelzi, hogy vége a napnak, de nem akartam, hogy még jobban felébredjen a fürdés alatt.
Hamar el is aludt a drágám.
Éjjel menetrend szerűen kettőkor felébredt keresni a cumit és reggel 5ig megint aludtunk.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vilcsiazigazitavasztunder.blog.hu/api/trackback/id/tr792030404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása