Vilcsi az igazi ajándék

2009. 10. 10. én reggel 8 óra 23 perckor megszületett a mi drága kincsünk, Széles Villő Kincső.
Egy éves próbálkozás és két baba elvesztése után igazi ajándék a számunkra.
Nevének jelentése, tündér. Bár ősszel született, a tavaszt és a napfényt hozta meg életünkbe.
Ő egy igazi csoda!
Minden perc ajándék!
Olvashatsz minden napjainkról, örömeinkről, bánatainkról
DE LEGFŐBB KÉPEN VILCSIRŐL

Móra Ferenc

Szeresd a gyermeket!
 
Szeresd a gyermeket! A sivatag hegyen,
Hol villámok között vala az Ur jelen,
E legszentebb parancs nincs k
őtáblára irva -
Mosolygó kedviben, pirosló hajnalon
Aranybet
űkkel ezt az örök Irgalom
Az emberszívbe irta.

Szeresd a gyermeket! Még néki szárnya van,
A csillagok közé
ő még el-elsuhan,
S kitárja vidoran a mennyek ajtaját:
Hiába könyveid, hiába lángeszed,
Az Isten titkait ki nem kémlelheted,
Csak gyermeklelken át.

Szeresd a gyermeket! A lét napfénye
ő,
Estellik, hogyha megy, hajnallik, hogyha j
ő,
Csöpp lábai nyomán az öröm kertje zsendül,
Bimbónyi kis keze áldással van tele,
S melyik szeráf-zene érhetne föl vele,
Ha víg kacaja zendül?

Szeresd a gyermeket! Hisz oly hálás szegény,
Egyszerre könny, mosoly ragyog csillagszemén,
Ártatlan kis szivét az öröm megteli,
S köszönetét, akár az esti fuvalom,
Mely félve játszadoz a harmatos galyon,
Oly halkan rebegi.

Szeresd a gyermeket, öleld szivedre
őt,
Ringasd el lágyan a szegény kis szenved
őt,
Lehunyt pilláinak töröld le könnyeit:
S mig te a gyermekek könnyét törölgeted,
Egy láthatatlan kéz a csillagok felett
Letörli vétkeid!

Vilcsi képekben

Vilcsike ma ennyi idős

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

Friss topikok

Szerda

2010.05.20. 16:11 - Özimami

Címkék: család baba mama napjaink

Reggel nagy fiam keltett minket, hogy elaludtunk. Fél nyolc volt.
Én fent voltam Vilcsinél fél hatkor, de hogy utána, miért sztrájkolt az ébresztő, azt nem tudom. Valószínűleg, ő tette a dolgát, mi meg bőszen kinyomtuk.
Lehet, hogy ki kéne, valamikor piheni magunkat.
Az elalvásnak köszönhetően, apa úgy viharzott el itthonról, mint a nyíl.
Nekem szinte még ki sem nyílt a szemem, már itthon sem volt. Még kaját sem tudtam neki pakolni.
Azért két zsemlét gyorsan megcsináltam a nagy fiamnak. Hurrá már megint ránk szárad egy csomó zsemle. Lassan prézli gyárat nyithatok.
Vilcsi nyolckor ébredt, szokásához híven jó kedvűen.
Egyből követelte a cicit, de utána nem volt hajlandó visszaaludni.
Inkább az ágyunkon játszott. Fél kilenckor jöttek a tejért. Most először vittem ki magammal Vilcsit. Annyira forgolódik, hogy már nem hagyom őt egyedül.
Vilcsivel egészen fél tízig az ágyon játszottunk. Egészen addig, míg Patrik – a kisebbik fiam – fel nem ébredt.
Vilcsit be a járókába és indul az étkezde.
Amíg Patriknak csináltam a kaját, Vilcsi jelezte, hogy ő visszaaludna, mert álmos kezd lenni.
Gyors szopi után, rögtön elaludt.
Aludt 11ig. Csináltam neki kivis – banánt. Most kapott először kivit. Hát egy darabig nem is fog. Nem ízlett neki. Több mint a felét ott hagyta.
Kaja után a járókában játszott. Egészen 2ig. Időközben egyszer tisztába kellett tenni, de azon kívül csodálatosan jó kis lányként viselkedett.
2kor jött az ebéd, paradicsomos krumplit csináltam neki, csirke mellel. A paradicsomos kajákat nagyon szereti. Meg is evett, 280 gramm főzeléket.
Utána még játszott egy kicsit, aztán 3kor már aludt is. Olyan édesen aludt el.
Az ölembe vettem, a homlokára raktam az én homlokomat és becsuktam a szemem. Néha lestem ő mit csinál. Először csak bambult, aztán egyszer csak ő is becsukta a szemét.
Éreztem a kis testét, ahogy elengedi. Finoman az ágyba raktam.
 
Egyszerűen imádom, hogy ilyen édes.
 
Fél ötkor, pont mikor Krisztián haza ért, akkor ébredt.
5 órakor uzsonnáztunk, rizspépet, fruttaputtával.
Nagyon pocsék idő volt még kint, ezért csak én mentem vásárolni.
Vilcsi addig Krisztiánnal játszott.
Hamar, fél óra alatt megjártam a boltot. Mikor haza értem, rá 5 percre megjött apa, ami nagy szó, mert ilyen korán nem szokott itthon lenni, de a bátyja kocsiját vitte szervizre és avval jött haza.
Vilcsi a fürdésig, bent játszott a járókába, igaz apai felügyelettel. Érdekes, ha én vagyok bent, miközben ő a járókába van, egyből nyöszörög, hogy vegyem ki, bezzeg apa nyugodtan ült az ágyon, tévét nézett, Vilcsi meg játszott magában, miközben nagyokat sikongatott.
Fél nyolckor pancsiztunk, hajmosással egybe kötve.
Pancsi után masszázs, negyed óra „szerelmeskedés” apával és utána mindenkitől elköszöntünk, mert mentünk lefeküdni.
Szopi után evett még 100 gramm anyatejet üvegből. Sétáltam vele 2 percet és már aludt is.
Szokásához híven 9kor.
 
Éjjel megszokottan egyszer felébredt 2kor, a cumiját követelve.
Utána csak fél hatkor ébredt szopizni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vilcsiazigazitavasztunder.blog.hu/api/trackback/id/tr482018345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása