Vilcsi az igazi ajándék

2009. 10. 10. én reggel 8 óra 23 perckor megszületett a mi drága kincsünk, Széles Villő Kincső.
Egy éves próbálkozás és két baba elvesztése után igazi ajándék a számunkra.
Nevének jelentése, tündér. Bár ősszel született, a tavaszt és a napfényt hozta meg életünkbe.
Ő egy igazi csoda!
Minden perc ajándék!
Olvashatsz minden napjainkról, örömeinkről, bánatainkról
DE LEGFŐBB KÉPEN VILCSIRŐL

Móra Ferenc

Szeresd a gyermeket!
 
Szeresd a gyermeket! A sivatag hegyen,
Hol villámok között vala az Ur jelen,
E legszentebb parancs nincs k
őtáblára irva -
Mosolygó kedviben, pirosló hajnalon
Aranybet
űkkel ezt az örök Irgalom
Az emberszívbe irta.

Szeresd a gyermeket! Még néki szárnya van,
A csillagok közé
ő még el-elsuhan,
S kitárja vidoran a mennyek ajtaját:
Hiába könyveid, hiába lángeszed,
Az Isten titkait ki nem kémlelheted,
Csak gyermeklelken át.

Szeresd a gyermeket! A lét napfénye
ő,
Estellik, hogyha megy, hajnallik, hogyha j
ő,
Csöpp lábai nyomán az öröm kertje zsendül,
Bimbónyi kis keze áldással van tele,
S melyik szeráf-zene érhetne föl vele,
Ha víg kacaja zendül?

Szeresd a gyermeket! Hisz oly hálás szegény,
Egyszerre könny, mosoly ragyog csillagszemén,
Ártatlan kis szivét az öröm megteli,
S köszönetét, akár az esti fuvalom,
Mely félve játszadoz a harmatos galyon,
Oly halkan rebegi.

Szeresd a gyermeket, öleld szivedre
őt,
Ringasd el lágyan a szegény kis szenved
őt,
Lehunyt pilláinak töröld le könnyeit:
S mig te a gyermekek könnyét törölgeted,
Egy láthatatlan kéz a csillagok felett
Letörli vétkeid!

Vilcsi képekben

Vilcsike ma ennyi idős

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

Friss topikok

Kedd 2010. május 25.

2010.05.25. 09:29 - Özimami

Címkék: család gyerekek szeretet baba mama napjaink

Reggel fél 7kor keltünk. Apa leszaladt zsemléért, megcsináltam nekik a kaját és elmentek dolgozni. Mire mindennel kész lettem, Vilcsi ébredezni kezdett.
Megszoptattam és láss csodát visszaaludt.
Mikor azt hittem, talán lesz egy kis időm magamra is, felkelt a Patrik és jöttek a tejért is.
Kezdődött a megszokott napi menetrend.
Patriknak megcsináltam a kajáját, megetettem, közben elmosogattam és addigra már ébredt is az én kis hercegnőm.
Reggelire sárgadinnyét kapott, banánnal.
Utána játszott a járókába egészen 12ig, amikor elálmosodott.
Egy kis szopi után hamar el is aludt.
2kor ébredt. Addigra Patrikot megetettem.
Ma is tököt kapott, sárgarépával és csirke hússal.
Mire megebédeltünk lassan a Kiki is megjött.
Lementem vásárolni. Nem sok minden kellett ezért hamar megjártam.
Mikor hazaértem Vilcsi kezdett álmos lenni, de nem akart elaludni, ezért játszottunk az ágyunkon. Kiki közben elment színházba az osztálytársaival.
Csúnya fekete felhők közeledtek. Apa telefonált, hogy esik – e? Mondtam, hogy még nem.
Mire apa hazaért, kb. negyed órával később, már dörgött, villámlott és szakadt. Szerencsére nem ázott meg.
Hívott a Krisztián, hogy bőrig áztak. Na, szépen fognak kinézni a színházba.
Vilcsi már addigra nagyon nyűgős volt. Biztos az időt érezhette.
Már 7kor megfürdettem, masszázsoztunk és szopi után egyből el is aludt. Magától az ágyában.
Krisztián fél 11re ért haza, természetesen a Patrik megvárta, hiszen megszokta, hogy együtt fekszenek le.
Vilcsi éjjel nem ébredt fel, csak reggel 5kor, de akkor is a szopi után visszaaludt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vilcsiazigazitavasztunder.blog.hu/api/trackback/id/tr922047093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása